dijous, 31 de maig del 2012

Trail de Sant Boi




Des de la trail de Barcelona que no havia fet cap cursa, l’ultima, la del C.A. Running havia tingut que fer-la caminant degut a la tendinitis del meu genoll esquerre. Així que feia la Trail de Sant Boi després d’estar un mes parat per la meva lesió. Només la setmana abans ,havia sortit a rodar una mica comprovant que la meva tendinitis estava ja acabada.

El meus objectius per la cursa de Sant Boi eren acabar-la ,hi fer-ho sense notar cap molèstia al meu genoll per podré oblidar ja la lesió.

Van ser 22 Km en un desnivell positiu de 1200 metres, un constant pujar i baixar per uns corriols amb molta pedra i sobre tot amb una calor molt forta. Només tres avituallaments havia preparat la organització (a la web n’hi havia anunciats cinc), molt pocs, la veritat que la falta d’aigua es va fer notar molt.

Al final un temps de 2h 56’ 05’’, una primera part de la cursa molt dura on vaig patir bastant i una segona on poc a poc vaig agafar el ritme i vaig anar molt més ràpid, però el més important és que la meva tendinitis a desaparegut.

Propera cursa el dissabte 16 de juny, 52 Km i 2000 desnivell positiu.