dimecres, 11 de setembre del 2013

Cursa Pedrestre Villa de Tamarit





Feia molt de temps que volia participar a la “Cursa Pedestre Villa de Tamarit” que  aquest any arribava a la cinquanta vuitena edició, quasi res, i que és celebra any rere any per les festes majors del poble.  

Un circuit de 400 metres amb un total de 25 voltes per fer 10 Km. Només el primers corredors acaben fent el total del recorregut ja que  un cop el guanyador creua  la arribada, la cursa és dona per finalitzada. Aquesta cursa té la peculiaritat que la majoria dels cops que es passa per la línea de arribada hi ha una prima en joc. La gent fa els seus donatius i la direcció de carrera els distribueix entre el diferents grups de corredors .Cada cop que passen per l’arribada en un “pròxima volta prima per vosaltres”. Com podeu imaginar L’ambient de la cursa és molt bonic i encara que no hi ha molts participa’ns, unes 25 persones, la gent del poble envolta el Passeig del Hortaz per animar volta a volta  a tots el participants.
 




Tres categories, masculina, femenina i local. Abans de la cursa el corredors son presentats un per un pel seu nom per un speaker que no deixa de animar durant tota la cursa.

La cursa va ser molt disputada, sobre tot amb les primes que volta a volta s´anaven anunciant. Després d’anar pràcticament durant tota la cursa com a primer local, quant faltaven 4 voltes per final em va agafar el segon classificat. Van anar junts fins l’última volta on vaig intentar augmentar el ritme però va ser impossible deixar-lo. Finalment als últims 200 metres vaig podré quedar-me sol i arribar a meta en primera posició com a local. També vaig poder assolir una prima de les dues que vaig disputar.

La meva alegria va venir quan vaig rebre els premis, una copa i 100€ per ser el primer corredor local i 10€ més per la prima guanyada.

Un agraïment per tots els amics/gues que van ser a Juanet animant-me durant tota la cursa. Gràcies nois.




 


Move 0:36 h Correr de zurita