dilluns, 3 de setembre del 2012

Km Vertical Caramella- Caro

Un cop més la mala sort es va aliar amb mi al Km Vertical de Roquetes. Quan només portava 800 metres hem vaig fer una estrebada al turmell esquerre. La veritat que va ser de la forma més tonta ja que anava trotant per un corriol pla i sense cap tipus de dificultat.

Com he dit pràcticament va ser al començament de la cursa, per davant hem quedaven casi 7 Km de pujada amb un desnivell positiu de 1200 metres. Vaig estar uns deu minuts parat, després poc a poc el dolor va desaparèixer i vaig seguir amb la precaució de que el turmell no patís més del compte. Poc a poc vaig anar recuperant-me i pujant com podia fins que finalment vaig arribar al cim de MontCaro amb un temps de 1h 41m 20s.

Un cop acabada la cursa, com podeu veure a la foto, el turmell se,n va inflamar bastant i pràcticament no podia ni caminar. Ràpidament vaig aplicar-me molt de gel a la zona afectada i avui dos dies després la cosa ja està millor.

Una llàstima no podre competir aquest Km Vertical de Roquetes, amb un ambient espectacular i una bona participació d´ atletes.


                         Amb companys de la UEC de Tortosa
                         Moment en el que hem faig l'estrabada

                         Desnivell de la cursa 1250m en 7,5 Km