dimarts, 11 de juliol del 2017

Marimurumendi marató 2017


La marimurumendi marató se celebra a Beasain, Guipúscoa. Tot i que és la més curta de les tres que se celebren durant el cap de setmana, és una cursa molt dura i les condicions meteorològiques del país basc encara augmenten aquesta duresa.

L'ambient és espectacular, des del moment de la sortida fins a l'arribada a meta. El pas per Mandubia ho recordo com un dels moments més bonics de la cursa, estava ple de gent animant. Que grans els bascos de veritat.

Un recorregut espectacular amb una primera pujada bastant dura i llarga a Usurbe, com és habitual en aquestes terres molta gent animant al cim. Seguim pujant fins arribar al punt més alt de la cursa, Murumendi. A partir d’aquí un descens molt llarg abans d'ascendir al cim més dur de la marató, Izazpi. Pujada llarga i duríssima, semblava que mai s'acabava, un cop a dalt obligatori fer una parada per poder gaudir de les vistes. Ja era al km21 i havíem realitzat 1600 metres de desnivell positiu, el més dur ja estava fet. En començar la baixada, el meu bessó dret em va començar a molestar així que vaig decidir caminar durant una estona a veure si em passaven les molèsties. Per sort ràpidament van desaparèixer i vaig poder començar a córrer. Per davant una baixada de 12 km amb l'única dificultat de Kizkitza, una petita pujada abans de arribar a Arriaran, km 32. Ja ens queda l'últim esforç, la pujada a Agorta. La veritat que no és de les més dures però ja porto a les cames 35 km quan començo a pujar, són les 13,30 hores i fa moltíssima calor, això fa que hagi de patir per ultima vegada. Un cop a dalt, últims 4 quilòmetres, tres de baixada i un de pla pel poble. Pràcticament els pot córrer els quatre, em trobava molt bé i em quedaven forces suficients per fer-ho.

L'entrada a meta espectacular, allí estaven tota la gent de la UEC Tortosa, Joan, Pere, Sergi esperant per animar als últims metres. Al final un temps de 6hores 21 minuts. Fenomenal per a mi.

Ara toca descansar per tornar a estar a tope el dia 29 a Esterri d’Aneu, a la CRVA amb 53 Km i 3200 desnivell positiu.
 





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada