dimarts, 24 de gener del 2017

Cursa del Pastisset


Matí molt fred i ennuvolat a Benifallet. Molt poques ganes de córrer però calia fer un esforç. Per davant 29 Km amb 1700 metres de desnivell positiu.
La pujada fins a la Creu de Santos, 942 metres i punt mes alt de la cursa va ser bastant dura. Primer pel barranc de l'Ullal i després pel de  Gori, amb un terreny molt relliscós a causa de la pluja. Fred, vent, pluja i neu ens van acompanyar en la última part de l'ascens. El que si cal destacar d'aquest punt, és als voluntaris que esperen allí als corredors disfressats, un d'Asterix,  i un altre d'Obelix.
Però si la pujada va ser dura, la baixada ho va ser més. Em falta molta confiança encara, vaig amb por dels meus turmells i això em fa ser molt prudent en tot moment.
Una cursa molt bonica i que transcorre per paratges impressionants com la Serra de Cardo. Boscos molt frondosos amb uns corriols impressionants per la práctica del Trail Running.
Esment a part per als voluntaris de la cursa. Van aguantar el fred, la pluja perquè no ens faltés de res. Moltes gràcies nois.
Com sempre que vaig a córrer per les terres del baix Ebre, vaig tenir la sort de compartir cursa amb alguns components de la UEC de Tortosa. Ens veiem de nou a Xerta nois.
Al final 4hores 45 minuts per fer el 29 Km amb un desnivell de 1700 metres. Un bon entrenament amb un sol objectiu, Chamonix agost 2017. Abans farem parada a Xerta per la Ultra Trail de les Fonts i ha Beasain per participar amb la Ehunmilak. Però per això encara falta molt, millor anar pas a pas.







 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada