dilluns, 14 de gener del 2013

Mitja Marató de Sitges


El diumenge 13 de gener vaig participar per quarta vegada  a la mitja marató de Sitges.

Era la primera mitja marató d’aquesta temporada i també era el primer cop que feia una distància tant llarga aquesta temporada. 21,097 Km, ja que  fins ara l´ entrenament més llarg que havia realitzat va ser just una setmana abans i amb una distància més curta, 18 Km. Així que hem vaig prendre la cursa com un bon entrenament de cara a la Marató de Barcelona. Com he dit abans era conscient de la falta de tirades llargues a les meves cames i per aquest motiu vaig anar a un ritme de 4’30’’.

A la sortida,  al costat meu hi van ser el Pedro i el Taki. Tots tres, junts, van fer les dues voltes a un circuit de 10,5 Km, molt lleig, amb moltes voltes i on la majoria de corredors es dediquen a retallar per sobre de les voreres tots als metres possibles, una vergonya.
Finalment vaig poder anar al ritme desitjat i creuar l’arribada amb un temps d’  1h36’10’’.

Pròxima cursa, diumenge 20 de gener, Sant Antoni, 10Km.