diumenge, 3 de novembre del 2013

Mitja Marató de Sant Llorenç Savall


El que havia de ser un bon entrenament de cara a la marató del Montseny, es va convertir pràcticament en un adéu a la esperada cita del proper 10 de novembre. Un cop més i ja en van..., una estrebada al meu turmell esquerra em va deixar fora de cursa al Km 9,5. Aquest cop vaig fer el que altres cops no havia fet i ràpidament vaig abandonar, ni per un moment vaig pensar en seguir i arribar fins al final.

A dia de avui, 3 de novembre, el meu turmell a millorat molt, el gel i les cures de l’Enric han fet que baixes ràpidament la inflamació però les molèsties encara no han desaparegut del tot. Si sóc sincer, ni jo mateix sé el que faré el proper diumenge, hi ha cops en que estic animat i uns altres ho veig  negre. Deixaré passar la setmana i fins l’últim moment no ho decidiré.

 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada