dimecres, 11 de setembre del 2013

Aquatló de Blanes


Feia molt de temps que volia provar alguna prova en la que  hi hagués la disciplina de la natació. Porto tres anys nedan regularment en piscina i crec que ja estava preparat per poder sortir a fer una petita competició, simplement participar-hi, sense cap opció de competir, acabar i  treure conclusions.

Havia pensat en una triatló, una duatló, però el tema de la bicicleta de carretera no és algo que sigui habitual en mi, és més, mai he fet aquesta disciplina. Es cert que també existeixen altres modalitats d´aquestes disciplines en les que es pot fer servir la  bicicleta de muntanya a la que realment si que sóc un bon aficionat. Però ni triatló ni duatló, finalment hem vaig decidir per una aquatló, 400 metres de natació, 4 Km de running y 400 metres de natació, el lloc, Blanes. 

Hem vaig inscriure amb la modalitat d’equips amb el meu company Jesús, ell correria i jo nedaria.  

La prova va anar molt bé i aconseguim finalitzar-la amb un temps de 36’45’’. La natació va ser duríssima i vaig poder comprovar que hi ha molta diferencia entre la piscina i el mar. Col·locació, ritme, orientació a l’hora de nedar són algunes de les coses que he de millorar per poder guanyar temps al rellotge. Vem poder recuperar posicions gràcies al bona cursa que va fer Jesús.  L’any vinent si tot va bé , ja tenim un objectiu, rebaixar el temps assolit  l’any 2013.