dilluns, 12 de gener del 2015

Cinc Cims 2015



A l'hora de córrer una cursa és  tan important la preparació física com la  elecció del material que creus necessari. Si falles en una d’aquestes dues coses, és molt possible que pateixis.
 Ahir a Corbera de Llobregat en els Cinc Cims em vaig equivocar  a l'hora de escollir la roba. Fins última hora vaig estar dubtant en posar-me una samarreta tèrmica sota de la de competició i finalment veient el temps que feia, em vaig decidir per deixar a la motxilla. Decisió errònia ja que ràpidament vaig poder comprovar que el meu cos no entrava en calor amb la temperatura ambient, és més, tal i como anava pujant, el fred anava augmentant. 600 metres abans de la pujada al primer cim, Creu d’Aragall, vam estar aturats pràcticament durant més de 10 minuts per l'aglomeració de corredors al corriol. A dalt primer avituallament. Menjo i bec per intentar recuperar forces però estic realment mort de fred y el meu cos no reacciona.
Son ja les 11 i mitja del matí, el vent ha parat una mica i els núvols que hi havia al cel han desaparegut. Això fa que el sol calenta una mica més i el meu cos poc a poc vagi agafant temperatura, però no és fins el segon avituallament que em trobo recuperat. He perdut molt de temps en la pujada al primer cim i veig molt difícil rebaixa el temps de l’any anterior així que em proposo l'objectiu de baixar de les tres hores i mitja. A partir d’aquí em quedo sol, fins ara havia anat acompanyat de Jesús. Intento córrer al màxim, tant en les pujades com en les  baixades, em trobo i tinc que aprofitar-ho. A poc a poc van passant els quilòmetres i pràcticament sense adonar-me ja estic a l’arribada amb un temps de 3 hores 28 minuts i 11 segons. Content ja que la segona part de la cursa l'he realitzat molt mes rapida del la primera però una mica trist per no poder rebaixar el del temps de l'any 2014. Si no hagués estat pel temps que vam estar aturats segurament  ho hagués aconseguit.
Resumint, bon entrenament, 26,5 km i 1.250 metres de desnivell, amb vista al meu objectiu del mes de març, UT de les Fonts.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada