dimecres, 5 de novembre del 2014

La Lliterana Trail

I edició de la Trail Lliterana i sincerament espero que no sigui l'última. Tal i com li vaig dir a un dels organitzadors al acabar la prova " recorregut espectacular i mol dur, a seguir treballant i a seguir creixent”.
Un circuit tècnic i exigent que intentava evitar al màxim les pistes de terra i l'asfalt i us puc assegurar que ho van aconseguir. Fa molts anys que entreno per  aquets paratges i vaig passar per llocs que eren totalment nous per mi.
La sortida va ser ràpida per una pista (pràcticament l'únic tram), de gairebé 4 km, desviament cap la dreta per una trialera amb constants pujades i baixades fins arribar al primer avituallament. Aqui se separaven les dues curses.
Surto de l'avituallament en sisena posició. Un tros de pista i ràpidament de nou trialeres, un trenca cames constant, on m’avancen dos corredor, fins arribar a la primera pujada dura del circuit, curta però amb molt desnivell. Baixada molt tècnica abans de l'avituallament de Tamarit on recupero tot el que havia perdut a la pujada.
Sorpresa agradable al trobar a la Mati i la Cinta al avituallament. Soc conscient de que estic passant per un mal moment. No puc seguir el ritme dels dos corredors que havia agafat a la baixada i just abans de començar la pujada més dura i llarga m’avancen dos més.
Em prenc un gel i en poc temps em trobo recuperat i puc contactar de nou amb els dos darrers corredors que m’ han avançat. Junts arribem al tercer avituallament i cap dels tres perdem ni un segon. Un glop d'aigua, un tros de xocolata i ha  seguir corrent.
Abandonem la pista de Rocafort i girem a la dreta per un barranc pedregós. Cada cop em trobo millor i espero el moment oportú per poder avançar als dos corredors que porto  davant meu i col·locar-me en la sisena posició. Ultima pujada,  una roca esquerpa i molt sorrenca on em veig amb forces suficients per avançar-los. Un cop a dalt em giro i veig que he aconseguit uns metres d'avantatge. Ara només em queda córrer ràpid fins l’arribada. I Això és el que faig entrant a meta en sisè lloc de la general i tercer de la meva categoria amb un temps de 2h20'12 ''.  
Bon resultat i millor companyia, primer al cafè amb Gabi, Sergio i Robert i després al dinar amb Jesús, David, Mati, Jaime, Martín i el soci. Fins l’any vinent nois.
 



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada