diumenge, 17 de febrer del 2013

Mitja marató de Barcelona




Avui era una cursa molt importat per mi. Les últimes mitges, Sitges i Granollers, no havien sortit com jo volia, el temps fet a totes dues, 1h 36’ i 1h 34’, estaven per sota de les meves possibilitats i per aquest motiu tenia  clar que el resultat d’avui a Barcelona em donaria el camí a seguir a la marató del proper 17 de març.
Jo mateix m’he adonat que després de  la mitja de Granollers (3 de febrer) he guanyat bastant. El meu estat de forma a dia d’avui el considero bastant bo, potser encaro no estic a l’alçada de fa tres anys, quan vaig fer les meves millor marques però encara tinc un mes per davant i estic segur que seguint així tot sortirà bé.
Volia córrer sol i això he fet ,però encara tinc un punt dèbil , que no sóc capaç de superar, els avituallaments. Un cop més tant al Km 10 com al Km 15, he hagut de caminar uns segons per poder veure i assimilar  la beguda sense mal de panxa, espero acabar aviat amb aquest petit problema.
 
De la cursa res a dir, he mantingut un ritme constant, sempre per sota de 4’20’’ menys els dos Km’s on eren els avituallaments. A partir del Km 17 he patit una mica però he intentat mantenir el cap fred i no perdre molt temps. Crec que ho he aconseguit.

Els meus parcials cada 5Km han sigut bastant similars, 21’03’’- 20’54’’- 21’38’’- 21’35’’ tot junts han fet un temps final de 1h 29’ 27’’. Un altra cosa  importat és que he controlat les meves pulsacions a 160 per minut fins el Km 19. Aqui podeu veure tots el meus parcials i les dades de la meva mitja, Move Correr 17.2.2013 de zurita - Move de Movescount.com. Realment molt content.

Pròxima setmana entrenament C.A. Running. Plaça Espanya- Premia de Mar (30Km)